Jump to content
  • FORMAS DE POUPAR

  • NIB de conta antiga


    Guest Frmartinez

    Recommended Posts

    Guest Frmartinez

    Boa tarde, 

    A declaração foi feita mas assumiu o NIB de uma conta que fechei em 2020. Assim que fechei a conta, mudei logo no portal para o novo NIB mas a declaração não assumiu o novo. Como posso garantir que recebo o reembolso? 

    Obrigado! 

    Link to post
    Share on other sites
    JRJordao

    Se a entrega inicial ainda está a aguardar validação, pode fazer nova entrega com o NIB corrigido, para a substituir.

    Caso contrário, contacte a AT (217 206 707).

    Link to post
    Share on other sites

    Join the conversation

    You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Guest
    Reply to this topic...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    ×
    ×
    • Create New...